Daha iyi hizmet vermek için bu websitesinde çerezler kullanıyoruz.

İçeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya özellikleri sunmak ve trafiği analiz etmek için çerezler kullanıyoruz. Sitemizi kullanımınızla ilgili bilgileri ayrıca sosyal medya, reklamcılık ve analiz iş ortaklarımızla paylaşabiliriz. İş ortaklarımız, bu bilgileri kendilerine sağladığınız veya hizmetlerini kullanırken topladıkları diğer bilgilerle birleştirebilir.

Çerez nedir?

Çerezler, web-sitelerinin, kullanıcıların deneyimlerini daha verimli hale getirmek amacıyla kullandığı küçük metin dosyalarıdır. Yasalara göre, bu sitenin işletilmesi için kesinlikle gerekli olan çerezleri cihazınıza yerleştirebiliyoruz. Diğer çerez türleri için sizden izin almamız gerekiyor. Bu site farklı çerez türleri kullanmaktadır. Bazı çerezler, sayfalarımızda yer alan üçüncü şahıs hizmetleri tarafından yerleştirilir. İzniniz şu alanlar için geçerlidir: web.tv

Almanya Grup Yorum Gönüllüleri Uzun Yürüyüş 2. Günü

0 izlenme
Kategori Haber
Eklenme Tarihi
DilTürkçe
Açıklama
Almanya Grup Yorum Gönüllüleri: Uzun Yürüyüşümüzün İkinci Günü
"Bugün bir şeyleri kaybetmek korkusuyla feda ettiklerimiz gelecekte en kahredici pişmanlıklarımız olabilir" (Mustafa Koçak'ın mektubundan)
30.11.2019 tarihinde Almanya Grup Yorum Gönüllüleri olarak başlattığımız uzun yürüyüşümüzün ve destek açlık grevimizin 2. günündeydik bugün.
İlk olarak Duisburg şehir merkezinde bildiri dağıttık. Ardından bir esnafımızı ziyaret ederek Adalet İstiyoruz kampanyamızı anlattık.
Dortmund şehrine tren yolculuğu ile devam ettik. Birkaç durak boyunca Adalet İstiyoruz kampanyamızın bildirilerini dağıttık.
Dortmund çarşı merkezinde Mustafa Koçak'ın adını mumlarla yazdık caddeye. Biz daha mumları yakarken gelen geçen insanların Mustafa Koçak ismini okuduğunu duyuyorduk. Sokaktan geçen birçok insanın ilgisini çekti. Bu arada bildirilerimizi dağıtıp, merak edenlere bilgilendirme yaptık Mustafa Koçak'ın Ölüm Orucu direnişini ve Grup Yorum'un Süresiz Açlık grevini anlattık. İnternetten daha fazla bilgi alacağım, biz ne yapabiliriz diye soranlar oldu. Mustafa Koçak için 'Özgürlük tutkusu', 'Seninle Herşeye Varım Yoldaşım', 'Kızıl Karanfiller' şarkılarını çaldık.
Bugünkü uzun yürüyüş programımızı 'O Da Bir Ana' filmiyle sonlandırdık.
Yarın Bremen şehrine geçiyoruz. Mustafa Koçak'ı öldürtmeyeceğiz!
Süresiz Açlık Grevinde Olan Grup Yorum'un şarkılarını her yerde çalacağız!